Eindsprintje.... - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van remco kwint - WaarBenJij.nu Eindsprintje.... - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van remco kwint - WaarBenJij.nu

Eindsprintje....

Door: Remco

Blijf op de hoogte en volg remco

13 Maart 2006 | Indonesië, Batavia

Jeeez de afgelopen dagen heb ik weer heel wat kilometertje gemaakt. Vanuit KL hebben we de bus genomen naar singapore. Ik moet eerlijk bekennen dat ik weinig van die rit heb meegemaakt omdat ik een stevige slaapachterstand moest inhalen. Door het grote tijdsverschil waren namelijk alle champions league wedstrijden hier om 4 uur s'nachts...en wat doe je dan....uiteraard met de helft van het hostel hele sterke tee zetten en om 4 uur met kleine oogjes naar een wedstrijd kijken waar toch nauwelijks doelpunten vallen. Vandaar dat ons enthausiasme zo groot was toen er gescoord werd bij de wedstrijd van as-roma....Naja de helf van het hostel was erg blij en de andere helft vroeg zich waarschijnlijk wanhopig af wanneer die rumoerige apen eindelijk eens gingen slapen maar dat even tussendoor.
Toen we dus in ieder geval aankwamen bij singapore werder we gelijk uit de bus gekicked wat een beetje jammer is want het was nog heeel erg ver naar het centrum....en ja daar loop je dan met je backpack in de regen...goede training van m'n discipline dus en uiteindelijk hebben we de bus en de metro gepakt en zaten we 'downtown'. Vanuit daar boekten we een overtocht naar het zuiden en vanuit daar een vlucht met batavia airways genomen en aangekomen in jakarta waar ik nu dus zit. De dagen hier in jakarta zijn erg warm (rond 35 graden) en erg leuk maar vermoeiend, heb hier een hele toffe groep mensen ontmoet die me handige info kunnen geven over waar wel en niet heen te gaan etc. Eergisteren waren we na het stappen naar een berg gereden om vanaf het topje van de berg de zon boven jakarta op te zien komen (dit uiteraard onder het genot van een sterke bak thee). Het uitzicht was bijzonder gruwelijk maar t is daar wel vreselijk koud. Ik dacht dat het er aan het vriezen was zo koud...bleek het 17 graden te zijn *ahum* jah ik denk dat je dat dus krijgt als het normaal heel wat warmer is.
Dit was voorlopig weer even mijn nieuwsflits vanaf de andere kant van de wereld, als ik weet waar ik na jakarta heenga zet ik het erop....take care uiteraard en naja tot in nederland dan maar ;)

x remus

  • 13 Maart 2006 - 10:25

    Amanda:

    Gek dat dit (waarschijnlijk) alweer je laatste buitenlandse update is! Maar.. ik kan niet wachten tot je weer thuis bent! Zoooo! Zoen!

  • 13 Maart 2006 - 10:33

    Bourtange:

    Remco

    ALs 17 graden al als vriezen aanvoelt kun je beter daar asiel aanvragen
    Want op dit moment lopen wij bij 17 gaden al te zweten.

    Een bevroren Herman
    (het was vannacht -8

  • 13 Maart 2006 - 10:54

    Sijdude:

    Dudio!
    Heerlijk om weer ff op msn te hebben man!
    Je maakt echt stoere dingen mee! Ik ben echt soooo jaloers op je!
    Nog veel plezier daar and do the right thing, ok? ;-)
    Zie je over 24 dagen!
    Lova ya knullie! Cheers Fer

  • 13 Maart 2006 - 12:14

    Mirjan:

    klinkt weer super!! vreugdevol feitje: 24/7 Flogging Molly in Amsterdam:):)

  • 13 Maart 2006 - 13:42

    Rachella:

    Hahah! Supertof om wat van je te horen! 29/4 san andreas in bibelot, dan voeren we de temperatuur voor je op naar een graad of 40!

    Kus

  • 13 Maart 2006 - 14:58

    Ditty En Arie:

    He kouwe kikker, hoe moet dat nu als je hier weer bent en de lente laat op zich wachten?? Linearecta terug?? Denken dat het vriest bij + 17....ben je de ruiten van de bus gaan schrappen misschien? Het grote aftellen is begonnen, C U Soon!!

  • 13 Maart 2006 - 19:43

    Peter:

    een uitgebreide update van hoe het in nederland is: KOUD
    dat was t eigenlijk wel
    ah, je kamer is vrij hier hoor, ik verhuis morgen! Dus maak je daar geen zorgen over. maak er wat moois van in indonesie en tot snel durf ik bijna al te zeggen!
    oh ja, vrijdag boysetsfire, best leuk

  • 13 Maart 2006 - 20:11

    Druifje:

    Druif eindelijk bijna deze kant op, wiul je nooit meer zo lang weggaan mate!!!!!

    alleen 1 ding, het is hier echt heel erg koud!!!

    *onze ultieme groet* druif!!!!!

  • 13 Maart 2006 - 21:49

    Roel & Mariek:

    Hey man,

    Hier vriest het 's nachts 5 graden!!!! Das pas koud!

    Indonesie! Je hoeveelste land is dat ondertussen al? Ik ben de tel al een beetje kwijt. Ook hier is weer genoeg te zien volgens mij, je gaat toch zeker wel de Bouroubudour?!?!?! (weet niet of ik het helemaal goed schrijf) bezoeken????

    Enjoy your last weeks!

    Greetz,
    Hazel en Marieke

  • 15 Maart 2006 - 18:18

    Lies:

    Hee Dude
    Volgende maand zit je alweer in Nederland echt niet te geloven de Tijd vliegt. Gelukkig voor ons.;) Wat minder voor jou waarschijnlijk.
    Haha je bent wel een koukleum zeg. Ik wilje niet horen als het hier 15 graden is ,want dan boffen we:D.
    Tot snel Maat.
    Kusje

  • 17 Maart 2006 - 09:39

    Mirr:

    Broeder,
    Echt tof wat je allemaal meemaakt daar geak! Kzie je snel weer!
    KUS, Mirr!

  • 17 Maart 2006 - 12:01

    Sijdude:

    Oi dudio!

    20 days to go! It's getting close now ;-)
    Woensdag-aaf bij je pa was zeer gezellie!
    Here the winter never seem to stop, brrrrrrr! Ik hoop dat 't over 20 dagen een stuk warmer is, dudio! You'll won't survive otherwise ;-) Hahaha.

    Knullie, see ya soon!!
    Love ya! Big hug from your bud!

  • 17 Maart 2006 - 12:05

    Sijdude:

    Oh, en kijk uit voor Merapi!! Die staat op uitbarsten!(vulkaan op Java)
    Ik hoop niet dat die ook maar enigsinds in de buurt staat van waar jij je bevindt!
    Love ya! Knuf, X Fer

  • 17 Maart 2006 - 17:05

    Roomie:

    he gast als je die 17 graden al koud vond zou ik maar een paar x in de ijskast gaan zitten anders ga je nog kapot als je weer in dit koude kikkerland bent, het is hier namelijk wel 3 graden.
    Maar goed hoop je binnekort weer eens tespreken dus geniet er nog ff van.

  • 18 Maart 2006 - 17:09

    Sijdude:

    Dudio!! Geweldig om je weer msn te hebben gehad man!!
    Ik ben blij dat je het zo naar je zin hebt en dat het goed met je gaat!
    Geniet er maar lekker van, de laatste dagen!
    Love ya, knullie! See ya soon! x Fer

  • 21 Maart 2006 - 09:24

    Ma-rry:

    Gefeliciteerd met opa!!
    We kijken erg uit naar je nieuwe bericht: wat zijn je plannen voor de laatste weken??
    Liefs vanuit een koude polder: hopelijk is het echt lente als je terugkomt. XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

remco
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 33369

Voorgaande reizen:

03 November 2005 - 06 April 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: