Anders regent het even.... - Reisverslag uit Hat Yai, Thailand van remco kwint - WaarBenJij.nu Anders regent het even.... - Reisverslag uit Hat Yai, Thailand van remco kwint - WaarBenJij.nu

Anders regent het even....

Door: Remco

Blijf op de hoogte en volg remco

24 November 2005 | Thailand, Hat Yai

Als je aan thailand denk dan zie je misschien al mooie witte stranden voor je met grote palmbomen en prachtig helder water....dat kan maar op het moment is het even minder prettig want het water staat nu 1 meter hoog in ons kamp.Alle insecten hebben het helaas wel overleeft en die bevinden zich nu dus gezellig allemaal in de hutten die nog (net) boven het water staan.Deze week zijn we ook nog in een national park geweest waar we 2 hele ruige wandeltochten hebben ondernomen die wat extra spannend werden gemaakt door de stortbuien die op ons neer kletterden. Volgende week gaan we als het goed is naar een eiland aan de kust waar we een weekje gaan luieren en daarna trek ik verder naar het zuiden om aan het aidsproject te beginnen *spannend*! Ik heb al een extra woordenboek gekocht zodat ik daar een beetje kan communiceren met de mensen want mij is verteld dat er daar niemand engels spreekt....
Zo dat was weer even alles wat ik te vertellen had...hoe is het in nederland?

greetz van remus

  • 24 November 2005 - 09:54

    Joow:

    whaah :) Ik kan me het nog zo goed herrineren.. dat jij vol trots zat te vertellen dat je buiten het regenseizoen zat..!! & dan nu tog regenen..!! Argh het is weer is wat anders he.. als die miezerbuien in NL die wij al als een ramp hier zien....!! :D Is dat Thaais nou moeilijk?! of is dat net als in weetik veel welke taal, dat ut uit klanken bestaat en niet uit letters?

  • 24 November 2005 - 10:00

    Joow:

    whaah :) Ik kan me het nog zo goed herrineren.. dat jij vol trots zat te vertellen dat je buiten het regenseizoen zat..!! & dan nu tog regenen..!! Argh het is weer is wat anders he.. als die miezerbuien in NL die wij al als een ramp hier zien....!! :D Is dat Thaais nou moeilijk?! of is dat net als in weetik veel welke taal, dat ut uit klanken bestaat en niet uit letters?

  • 24 November 2005 - 10:05

    Bissewis:

    overleeft (a)

    haha bruine remco die tussen de dode ratten zwemt, ieeh! beter houdt het snel op en is het vet zonnig op je relaxeiland! hou van jou! kusje

  • 24 November 2005 - 10:12

    Bourtange:

    Ik had gevraagd wat warmte te sturen je hoefde de regen niet naar je toe te halen
    Voor de rest gebeurt er in dit landje niet veel
    alleen de VVD coryfeen (hirschi en Wiegel)rollen over straat is eigenlijk humor een oerconservatief die de alochtonen loopt te verdedigen en een alochtoon die de alochtonen afvalt.Of zou ze toch een Zwarte Piet zijn die het hele jaar door gesschminkt rondloopt.
    Voor de rest is het zo saai hier dat ik maar een paar daagjes naar Duitsland gegaan ben Berlijn is een te gekke stad.Er moesten alleen niet zo verrekt veel duitsers rondlopen.

  • 24 November 2005 - 10:33

    Peter:

    dude! inpolderen! laat de nederlandse geest dwalen over de thaise wateren! En Kuijt heeft na 3 competitierondes weer gescoord. RKC scoort 4 keer tegen PSV, het jammere is dat PSV hetzelfde deed.
    Voor de rest alles rustig hier, we staan op de voorpagina van Vonk en Klaroen met een actie tegen de Stort van Troost.www.sp.nl/troost!
    we zijn goed dus :-p
    geniet van je tijd daar, doe voorzichtig en koop een zwembroek en een roeiboot!

  • 24 November 2005 - 11:05

    Ilseje:

    he flip
    bij ons gaat het morgen en overmorgen sneeuwen!
    haha je bent al een echte avonturier he. je komt vast terug met blokken als kuiten.
    geniet van dat weekje eiland, denk ff aan me als je een cocktail achterover gooit:p
    Dalijk komt me nieuwe foon dus kzal je ff smsen
    daaaag remus

  • 24 November 2005 - 11:36

    Sijdude:

    Oi dudio!!!

    Niet zo zeuren dudio! ;-)
    Daar is het tenminste WARME regen! Hier niet :-(
    Veel plezier daar in dat klooster en ik verwacht wel van je dat je dadelijk in feb. een aardig woordje Thais spreekt hoor ;-) Hebben we onze eigen tolk ;-) Love ya!! Knuf, Sijdude

  • 24 November 2005 - 12:51

    Ma Marry:

    Vannacht om half 5 door sms wakker: Remco spoelt bijna weg van de regen!
    Hou je haaks, knul en ik hoop dat het snel wat beter weer wordt. Geniet nog even van het relaxen, voordat het harde werken begint. LOVE YOU!!!

  • 24 November 2005 - 15:11

    Pietr:

    Yooo stanley! Niet zeuren over water, als je d'r last van hebt, bouw je d'r een dijk omheen, molentje d'r op en klaar... succes dude!

  • 24 November 2005 - 17:13

    Roel:

    Hey man,

    Ik dacht net dat alle regen hier viel, maar dat valt weer mee dus.
    Als het echt nodig is wil ik wel wat zwemles komen geven daar. Zuid-Afrikaners heb ik het al geleerd dus bij die
    Tha(a)i-en ?!?!?! daar moet dat ook wel lukken dan.

    Liefs
    Hazel

  • 24 November 2005 - 17:13

    Roel:

    Hey man,

    Ik dacht net dat alle regen hier viel, maar dat valt weer mee dus.
    Als het echt nodig is wil ik wel wat zwemles komen geven daar. Zuid-Afrikaners heb ik het al geleerd dus bij die
    Tha(a)i-en ?!?!?! daar moet dat ook wel lukken dan.

    Liefs
    Hazel

  • 24 November 2005 - 17:52

    Ditty & Arie:

    Had je pa een gondel mee laten nemen uit Italie! Hier is het nat, erg koud en winderig, maakt 't zakt nog wel weg, dat scheelt. Tot later...

  • 25 November 2005 - 04:51

    Druifje:

    whaha welcome to soort van nederland, zo erg is het hier nog niet geweest gelukkig, haha!!

    bijna weekend dat dan weer wel!!;)

  • 25 November 2005 - 18:08

    Ma Marry:

    Leve MSN: vanmiddag uitgebreid bijgepraat met Remco. Na de regen is hun kamp nu helemaal overstroomd en is iedereen ondergebracht bij gastgezinnen. Zelfs in Hat Yai staat het blank. De temperatuur is alleen wel beter dan hier.

  • 25 November 2005 - 22:43

    Bitshje:

    Jaa en jij hebt geen vieze moddersneeuw! maargoed, wij hebben geen dode insecten over de wegen drijven ;) take care kiddo!
    KUS(L)

  • 26 November 2005 - 08:46

    Bourtange:

    Shit remco ik had om warmte gevraagd en niet om de neerslag die je ons nu hebt gestuurd. Het is hier nu aardig wit met hier en daar 45 cm jawel cm sneeuw
    het was dan ook complete chaos hier op vrijdag een ritje waar ik normaal 2.5 uur over deed duurde nu 4.5 uur fileleed niet te overzien en mensen die stranden op de snelwegen en stations.
    Vanaf nu moet je wat meer foto's maken (ook eens een van jezelf) want we hebben je fotoboek opgewaardeerd.
    Sinterklaas weet je wel.
    ik stop er nu mee want we krijgen bezoek uit blesgraaf.(....... niet je zus)

    groetjes Niesje en Herman

  • 26 November 2005 - 20:18

    Oma Jongeneel:

    groeten van oma; we zitten nu in Bourtange. We vergeten je niet.

  • 27 November 2005 - 01:43

    Sijdude:

    Rach!!
    Hoe kom je aan die pic??

    Rem, good luck over there!!! Love sooo much!! Knuf! Sijdude

  • 27 November 2005 - 08:55

    Daddio:

    Hey Remus, gisteren nog even aan de telefoon gelketst, maar ik kan me hier toch ook niet onbetuigd laten. Het is hier gewoon net als anders. Rita Verdonk is nog steeds minister van Uitzettingen en Deportaties en Balkenbrij regeert het land met harde hand. Zalm grijnst, dus het volk is op zijn hoede:)... Verder alles goed, lekker nat EN koud hier:)Hele dikke hug:)

  • 28 November 2005 - 06:37

    Daddio:

    Ik las op teletekst dat het weer echt dramatisch is daar. Ik heb wel een beetje erg met jullie te doen. Wordt het al beter? Heel veel sterkte met alles! HUGs, love you!

  • 28 November 2005 - 11:50

    Liesje:

    Leuk weer wat van je te lezen. JA hier is het wel goed hoor. Donderdag heeft het hier lekker gestormd heel nederland lag weer eens plat. Hou je haaks daar en geniet ervan dude.

    doedels kusje Lies

  • 30 November 2005 - 12:45

    Roel:

    Hey Rem,

    Leuke foto daar in de Bush, dacht ff dat het Tarzan was..... maar nee bleek toch gewoon Remus te zijn.
    Lig je nu al met je luie kont op het strand met een cocktail?????

    Hoop snel weer wat van je te horen!!

    Liefs Roelof

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

remco
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 33389

Voorgaande reizen:

03 November 2005 - 06 April 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: