Summertime and winterweather - Reisverslag uit Hat Yai, Thailand van remco kwint - WaarBenJij.nu Summertime and winterweather - Reisverslag uit Hat Yai, Thailand van remco kwint - WaarBenJij.nu

Summertime and winterweather

Door: Remco

Blijf op de hoogte en volg remco

30 November 2005 | Thailand, Hat Yai

Owkay even weg van alle waterzooi dacht ik maar op dit tropische eiland waar we nu zitten regent het eigenlijk net zoveel maar dat maakt gelukkig weinig uit omdat de zonnige momenten dan extra prettig zijn. Vandaag heb ik een heel erg actief dagje gehad want ben de hele dag aan het fietsen geweest door de bergen hier en soms zater er klimmetjes tussen van 20% dus dat was heerlijk afzien.gelukkig kwamen we een heel relaxed strandje tegen en daar kon je heerlijk beachvolleyballen.Morgen gaan we snorkelen als het weer dat toelaat en dan is het relaxweekje helaas alweer bijna voorbij.Ik ben erg benieuwd hoe het aidsproject gaat bevallen waar ik aanstaande maandag aan hoop te beginnen.Ik zit dan in Sadao (een mini gehucht in het uiterste zuiden van thailand) en hoop daar in elk geval te kunnen internetten. Ik heb gehoord dat het in Nederland ook klote weer is maar hier gaat het gekker worden want ze verwachten zondag een tropische storm maar gelukkig zijn we dan al vertrokken.De reacties vind ik nog steeds erg leuk en een speciaal dankwoord voor de sint uit bourthange waardoor ik (als ik een pc met snel internet vind)nog meer foto's op de site kan zetten.

hiep hiep hoera voor mijn vader overigens vandaag!

Owkay take care daar allemaal!
Cheers, remus

• 30 November 2005 - 14:25

Sijdude:

Oi dudio!!!!
    Lekker releaxen daar!
    Ik heb trouwens een aantal foto's gevonden van een aantal mede-reizigers in jou groep waar jij ook op staat! Van deze site ook. Ik ben benieuwd naar de foto's van jou! Succes met 't aidsproject. Ik ga Sadao opzoeken trouwens ;-) (op de kaart). Meesterlijke dikke knuf van je bud!! Love ya!!! Fer
    PS: Fred, gefeliciteerd!!

• 30 November 2005 - 15:09

Pietr:

lekker hoor, leuke berichtjes schrijf dude! succes! x

• 30 November 2005 - 15:40

Tamara:

ha die rem,
    mooi om te lezen dat het goed met je gaat. Hier is het echt onwijs koud. Vanmiddag paar uur op de markt gestaan met kaarten tegen de Stort van Troost. Het socialisme is dus weer eens vertegenwoordigd in de Alblasserwaard. Veel plezier en succes met het project!

• 30 November 2005 - 16:16

Tom Kwint:

Ook van harte gefeliciteerd met je vader!!!
    het beste daar he...
    Groetjes Tom, Chris, Anneke, en Bart

• 30 November 2005 - 16:56

Roel En Mariek:

Tjonge jonge,
    Bij Thailand denk ik alleen aan mooi weer, hoor niets anders dan regen. Gaat lekker daar zeg.
    Ben erg benieuwd naar je ervaringen straks bij je project.

Verder hier alles zn gangetje, Feyenoord draait nog steeds bovenin mee. Over twee weken tegen PSV, dan staan we daarna bovenaan.

Groetjes,
    Roelof en Marieke

• 30 November 2005 - 17:21

Anneke:

Hallo Remco,
    zojuist al je berichtjes en foto's ook bekeken en het is leuk om je zo te 'volgen'. Gefeliciteerd met je vader; hij zal het wel jammer vinden dat je er niet bent, maar je verhalen zijn een mooi kado ter compensatie nietwaar?! groetjes en succes, namens de Almeerse Kwinten

• 30 November 2005 - 17:26

Mirretje:

eej rem! heel stoer, je verhalen & foto's! En dat eiland klinkt ook erg briljant! succes met het aidsproject!!!
    x

• 30 November 2005 - 17:59

Oxnard Montalvo:

Is dat Sadao het Thaise Bleskensgraaf?

• 30 November 2005 - 18:18

Jozien:

eerst van harte gefeliciteed met je Pa, wij hopen er straks heen te gaan,vragen of hij een gebakje invriest?
    sorry dat ij zolang niets heb laten horen,dit kwam doordat ik niet meer op de site kon komen en ook net een week griep achter de rug heb

hou je taai, en geniet zoveel je kan.

groetjes Jozien en family

• 30 November 2005 - 18:28

Uranus:

Remus, veel suc6 daar! En je zou toch ongeveer 38 graden naar me meelen:P

• 30 November 2005 - 18:36

Hieke:

Hey Rem,

allereerst gedeliciteerd met je pa! Fred, gefeliciteerd! Ik hoop dat het weer wel iets beter gaat worden daar hoor (als ik kom wil ik natuurlijk wel zon). Ben benieuwd naar meer foto´s en verhalen! Veel plezier nog daar!

Dikke KUS Hieke

• 30 November 2005 - 19:20

Bisse:

Monse :) Beetje jammer allemaal.. vandaag met een jute zak vol pepernoten door de stad gesjouwd, en een hele kluwen kids achter me aan, dus ik ben ook weer zeer actief geweest ;)
    Maak er nog wat van, geniet van die laatste relaxdagen (hahaha) en succes met je aidsproject! Kusjehartje

• 30 November 2005 - 20:12

Ma Marry:

Lief dat je pa vanmorgen om half 7 uit bed belde om hem te feliciteren: je was absoluut de eerste. Hoop van harte dat je kunt blijven internetten, want ik mis je best!! Bel je snel, want via belpiraat is het echt spotgoedkoop. Dikke knuffel en tot tot!!

• 30 November 2005 - 21:37

Nicky:

Hiya Rem! havin fun? zo klinkt et iig wel :D hier is het kouder dan daar, dus je mag nie klagen heh :p veel plezier! xxx nick

Ps Gurfeejlizitirt!

• 01 December 2005 - 16:01

Ditty:

ook van ons gefelicidingest met je jarige pa, hou je Thai...

• 01 December 2005 - 16:29

Lies:

heee.
    Geniet nog ff lekker en rust lekker uit. Om er daarna hard tegenaan te gaan . Zorg goed voor je zelf.
    Kus Lies

• 01 December 2005 - 17:05

Daddio:

Hey Remus, wat gaaf dat je belde voor mijn verjaardag:). Ik ben ook wel heel benieuwd hoe het maandag gaat bevallen. Wel spannend allemaal! Dikke hug uit Holland:p