I'm siiiiiiingin in the rain.... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van remco kwint - WaarBenJij.nu I'm siiiiiiingin in the rain.... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van remco kwint - WaarBenJij.nu

I'm siiiiiiingin in the rain....

Door: Remco

Blijf op de hoogte en volg remco

06 December 2005 | Thailand, Bangkok

Pfff ik begin het nu toch echt wel een beetje zat te worden in het ziekenhuis als ik heel eerlijk ben...we hebben vannochtend te horen gekregen dat we op z'n vroegst morgen pas weg mogen en dat het misschien wel overmorgen gaat worden.Best wel een tegenvaller dus maar we hebben maar besloten er het beste van te maken.Ik heb vandaag een scooter gehuurd en hoera ik ben niet gevallen.....Het lijkt misschien de goden verzoeken maar na 2 dagen fox channel kijken moest ik er gewoon even tussenuit en als je gewoon rustig rijd (lees slakkengangetje) dan kan er vrij weinig gebeuren.Wat ik wel heel erg jammer vind is dat ik nu de eerste week van het aidsproject ga mislopen en daar baal ik erg van, gelukkig heb ik na overleg met de organisatie kunnen afspreken dat ik alle tijd die ik hier ''verlies'' door bij maurits te zijn, mag inhalen op kosten van greenway dus dat is wel erg lekker.Het eiland is overigens echt prachtig (ondankt het feit dat vorige week de noodtoestand was uitgeroepen hier en ik nu echt tot op mijn schouders doorweekt ben door alle nattigheid en zand op de weg). Het is dus daar heel erg hopen dat het weer een beetje beter gaat worden....ik sprak net een local die vertelde dat het nog maar (?!?!?!) 1 maand zou duren.....kijk dat geeft be burger moed *ahum* Het is dus nu echt heerlijk om langs de stranden te rijden met m'n (water)scooter....

Hoe was sinterklaas dit jaar trouwens....ben wel benieuwd over verhalen van mislukte surprises etc....
Bij ons was gister de Rama (koning) jarig en het is echt een toffe peer eigenlijk maar er was geen feest op dit eiland vanwege *je raad het al* het weer.Het scheelt dat maurits en ik veel lol hebben in ons ziekenhuis/hotel dat maakt het nog wel goed te doen....

Keej tot snel maar weer allemaal!

cheers!

  • 06 December 2005 - 08:08

    Rachella:

    watermonster ^^
    sinterklaas was oud! en grijs!
    en zijn pieten zwart, maar namen wel lekkere dingen mee :D

    Kusjeee!

  • 06 December 2005 - 08:18

    Peter:

    sint was exciting as ever.
    maar IK HEB EEN KAMER!
    pompompom
    enjoy

  • 06 December 2005 - 09:47

    Roelof (alias Zwarte Piet):

    Hey Rem,

    Volgens mij kan je beter in Nederland zitten momenteel...... Hier af en toe een buitje maar valt voor de rest reuze mee.

    Deze Sinterklaas 2 x zwarte Piet gespeeld (op kantoor en bij Marieke op school) dus heb het dit jaar zeer bewust meegemaakt. Was maar goed dat ik af en toe sinterklaasjournaal gekeken had, anders had ik niks van "coole" Piet afgeweten.

    Hoop voor je dat je snel aan de slag kunt, met al die regen kan je maar beter werken dan vakantie vieren denk ik (dat komt daarna dan wel!!!)

    Liefs Roel

  • 06 December 2005 - 09:51

    Butterflyonfire:

    Ik heb nix gekregen van Sinterklaas dus ik zal wel erg stout zijn geweest dit jaar.. :P

  • 06 December 2005 - 10:51

    Mirjan:

    redelijke sint oogst dit jaar, met name het gedicht door marco was hilarisch:)

  • 06 December 2005 - 10:52

    Joow:

    Remcooowtje..!!
    kortom met dat heerlijke weer ken je ons kikkerlandje natuurlijk niet vergeten ;) :)
    Sinterklaas was weer hip dit jaar.. wtje wtje wtje.. waar ik heen ga over 2 weken ofso.. ssst (A) naar San Andreas ;) (A) whhaha nouw jongen.. zet hem op.. Kusje

  • 06 December 2005 - 10:56

    Daddio:

    Hey, toch maar een beetje gaan toeren? Gelijk heb je. Sinterklaas was erg spanend, we hebben het nl. niet gevierd:). Ik ben wel erg benieuwd hoe het aidsproject je gaat bevallen. Spannend, want het komt nu wel erg dichtbij toch? Paar daagjes nog, maar ik snap dat dat in jouw beleving lang duurt. Geniet nog maar even van de vrijheid:)... HUGS

  • 06 December 2005 - 12:52

    Pier:

    Zoals Heuv zou zeggen: net als onze tijd in 'Nam, al die regen. Heb ik indertijd natuurlijk helaas allemaal moeten missen vanwege mn schotwond in de upper buttox, je weet toch. Ennieweez, de Sint was weer gul en lief dit jaar (redelijk dement denk ik, gezien mijn stoute daden dit jaar), dus dat tripje scooteren op de Spaanse stranden ben ik weer misgelopen. Kwijl ik toch gewoon bij jouw verhalen :) Ciao!

  • 07 December 2005 - 01:14

    Groningen:

    Het is nu twee uur in de nacht.
    Leuk je bericht te lezen. en het eiland is erg mooi inderdaad.
    Wanneer zet je weer wat foto`s op de mail, moet daar toch wel lukken denk ik zo.
    Hopenlijk kunnen jullie snel naar de wal en aan het werk.
    Daar ging je tochvoor!!!
    Ik stop er mee de taak roept.
    Groet Niesje

  • 07 December 2005 - 07:43

    Bourtange:

    Nou weet ik weer wat ik vergeten was
    we zaten zo aan die arme jongen in THailand te denken dat we Sinterklaas vergeten zijn.
    Nou ja volgend jaar beter
    Voor de rest gaat alles z'n gangetje
    Greotjes Herman

  • 08 December 2005 - 14:12

    Ingrid:

    Hoi Remco,mislukte surprises waren er niet maar wel een hond die mee wilde helpen met uitpakken. Vanmorgen was je moeder even hier en ooooohhhhh wat is ze trots op je!!! we genieten van je verhalen en volgen je avonturen! Claudia gaat eind maart voor 3 weken naar Koh Samui voor haar studie. Dus als je haar tegenkomt? Zou wel stoer zijn. Wees voorzichtig en geniet!!
    Groetjes uit Bleskensgraaf

  • 09 December 2005 - 18:47

    Annelies:

    hee remco
    Hier is het goed.Gaaf om je avonturen te lezen. Zet hem op daar in thailand.En geniet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

remco
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 33388

Voorgaande reizen:

03 November 2005 - 06 April 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: