Niet schrikken - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van remco kwint - WaarBenJij.nu Niet schrikken - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van remco kwint - WaarBenJij.nu

Niet schrikken

Door: Remco

Blijf op de hoogte en volg remco

03 December 2005 | Thailand, Bangkok

Je zou vannacht maar in het ziekenhuis hebben doorgebracht....Gelukkig was ik niet de zieke maar een kampgenoot van mij.Gisteren was de arme stakker met een scooter uit de bocht gevlogen met 80 km per uur en daarbij brak hij zijn arm op 2 plekken.Het stond vanaf het begin al vast dat het geopereerd moest worden dus op dit moment krijgt hij 2 schroeven in zijn arm en halen ze een stuk bot weg.We zaten op koh Panghan maar op dat eiland hadden ze geen mogelijkheden om het te behandelen dus na een lange tocht met de veerboot en over modderweggetjes die overstroomd waren (jah het regent hier nog steeds elke dag)kwamen we aan in het toeristenziekenhuis op Koh Samui.Het ironische ervan was dat dit de relaxste plek was waar ik tot nu toe heb verbleven kwa voorzieningen.De mensen spraken super goed engels (jah dat is heel zeldzaam hier)en het eten was helemaal heerlijk en ik sliep op een leren bank waar ik de hele avond heerlijk the lionking en the matrix en nog andere prettige films heb kunnen kijken....een mooier geval van een geluk bij een ongeluk bestaat er niet denk ik!Ik hoop wel dat ik snel van dit eiland af kan want maandag begint het aids project in Sadao al.Vandaag sprak ik iemand die vertelde dat vandaag de veerboot sowieso niet gaat en dat de wegen naar sadao ook grotendeels onder water staan dus dat is erg spannend allemaal....
Anyway ik vermaak me wel prima hier en ga zo maar eens even terug om te kijken hoe maurits uit zijn narcose komt....

take care daar allemaal!

  • 03 December 2005 - 10:15

    Ilseje:

    jeetje remco wat een avonturen joh! zo maak je nog is wat mee! veel beterschap voor die arme jongen! en spreek je nu ff verder op msn;)
    Takecare kusjes ils

  • 03 December 2005 - 10:20

    Ma Marry:

    Wat een verhaal: sterkte, sterkte, sterkte. Fijn om je nu even op msn te spreken. LIEFS

  • 03 December 2005 - 10:41

    Daddio:

    Hey Remus, spannend allemaal. Wel lekker dat je even wat luxe hebt! Ik bel je straks even ok:) HUGGGGGG Love joe

  • 03 December 2005 - 10:51

    Ditty:

    elk nadeel heb z'n voordeel. Spannend allemaal hoor. Wens je maatje beterschap en succes met je missie.

  • 03 December 2005 - 11:40

    Clini-aap:

    hehe op zoon avaontuur moet er ook altijd wat mis gaan he;) Anders is het verhaal ook niet af ;)

    druif spreekje op msn!

  • 03 December 2005 - 15:14

    Chris:

    bromfietsongelukken, constant regen, overstromingen,de Lion King,wellicht gevaarlijke slangen... en Remco vermaakt zich prima?? Vroeger las ik Kuifje, maar nu wordt dit Remco!! veel succes daar neef en doe wel voorzichtig !! groetjes vanuit Almere.

  • 03 December 2005 - 15:17

    Bourtange:

    Welk een verheel Remco, maak een paar foto`s voor mij van het ziekenhuis.
    Als dit jou overkomt moet je proberen zo snel mogenlijk thuis te komen om alles te laten controleren.
    Het eiland waar je nu zit ben ik jaren geleden geweest, prachtig.
    Enne heerlijk strandweer eind oktober.
    Remco veel sterkte volgende week en stuur nog eens wat foto1s door!!
    Groet Niesje.

  • 03 December 2005 - 16:37

    Rachella:

    awww too bad.. beter dat je nu wel even geslapen hebt en ik hoop dat je maandag wel kunt beginnen.xx

  • 03 December 2005 - 19:29

    Bourtange:

    Als het niet te erg is daar blijven dan komen we naar je toe. Maar volgens mij wordt het tijd dat je gaat werken want je belleft zoveel dat er voor de rest van de tijd niks overblijft.
    Hier in ons kikkerlandje gebeurt niks.Afgezienvan Minister Donner die zich be'donnerd"voelt door een gemeente die zijn wetten eerbiedigt die hij wenst te omzeilen
    Ik snap er niks van

  • 03 December 2005 - 19:34

    Spanje:

    Remco 3 december

    Beste Remco Kwint
    Ik weet niet wat je hiervan vind
    Het is binnekort SintNicolaas
    en jij bent niet thuis helaas
    Maar deze Sint
    zal heel geswind
    toch een pakje bij je laten bezorgen
    al lukt dat niet meer voor overmorgen
    het is (g)een grapje
    in plaats van een gebakje

    Heel veel sterkte met het werk
    en zo ziet iedereen maar weer Remco ontgroeit de vlerk

    Groeten Sint en Piet

  • 04 December 2005 - 14:06

    Roelof:

    Hey man,

    Spannende verhalen allemaal weer.
    Gelukkig dat je het (ondanks de regen) nog steeds goed naar je zin hebt.
    Heel veel succes met het project als je daar ooit gaat aankomen tenminste.
    We hopen dat je daar ook nog een beetje internetverbinding hebt zodat je ons op de hoogte kan houden van je belevenissen.

    Liefs
    Roelof en Marieke

  • 04 December 2005 - 16:06

    Annelies:

    Pff jij hebt zeker veel te vertellen als je thuis komt.
    Gelukkig is er met jou niks gebeurd en sneu voor die gozer. Wens hem maar beterschap. Tot Spreeks
    Kus Lies

  • 05 December 2005 - 11:36

    Ferdie:

    Oi dudio !!!

    Je maak daar lekker veel mee! Leer je alleen maar van, heel goed. Goed van je dat je bij Maurits blijft ;-) Ik hoop dat ondertussen wel in Sadao aangekomen bent. Ik heb Sadao op de kaart gevonden trouwens! Heel veel succes met 't aidsproject! Love ya, knuf en cheers! Sijdude

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

remco
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 33392

Voorgaande reizen:

03 November 2005 - 06 April 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: