Kuch....snotter....snif.....kersfeest? - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van remco kwint - WaarBenJij.nu Kuch....snotter....snif.....kersfeest? - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van remco kwint - WaarBenJij.nu

Kuch....snotter....snif.....kersfeest?

Door: Remco

Blijf op de hoogte en volg remco

24 December 2005 | Thailand, Bangkok

Jeej wat is er weer veel gebeurd deze week!Toen ik na een heel relaxed weekend Songkla terug kwam in de tempel stond mij de eerste en minder prettige verassing te wachten, namelijk dat heel mijn kamer onder water stond.Het was maar een klein laagje maar genoeg om al mijn kleren en mijn bed vreselijk nat en smerig te maken.Na veel dweilen,wassen en boenen kon ik alsog een aantal broeken en shirts weggooien, maar dat gaf wel een mooi excuus om hier voor een zacht prijsje nieuwe kleren aan te schaffen.
Nadat ik enkele dagen heerlijk had gewerkt werd ik donderdag heel erg moe wakker en besloot een dagje op mijn bed te blijven liggen.Rond 12 uur s'nachts begon ik me heel erg ziek te voelen en kreeg echt pijn op plekken waar ik nog nooit pijn had gehad.Ik kon nauwelijks bewegen door de pijn in mijn botten en spieren,had het eerste heel erg koud en later gigantisch warm,hoofdpijn,keelpijn,neuspijn,oorpijn,maagpijn,tandvleespijn (nooit geweten dat zoiets bestond maar het is echt erg irritant!)en op een gegeven moment was ik ook vreselijk aan het ijlen...dat heb ik de hele nacht volgehouden.Ik was die ochtend natuurlijk helemaal kapot en ben gelijk naar het ziekenhuis gegaan omdat ik op safe wilde spelen dat ik niks 'ernstigs' had.Bleek dat ik daar om 12 uur al 38,6 had en een zware griep te pakken had.Moet dus even rust houden en 16 pillen per dag slikken tegen het ziek voelen en tegen de pijn etc.Het zijn echt hele grote en vieze pillen maar ze werken prima....ik slaap er verdacht goed door en voel me stukken beter vandaag!Vanavond ga ik lekker naar de film en volgend weekend fijn oud en nieuw vieren op een eiland.Ik weet nog niet precies wat ik in Januari ga doen....naar het noorden reizen of nog meer vrijwilligerswerk,gelukkig is daar nog genoeg tijd voor om over naar te denken!

Prettige kerst en een lollig o&n toegewenst allemaal en wanhoop niet in 2006 kom ik alweer terug!

Greetz remus

  • 24 December 2005 - 07:00

    Ma Marry:

    Fijn dat je je weer wat beter voelt, maar doe nog wat rustig aan!
    Ook al zit je ver weg, de boodschap van Kerst is wereldwijd!
    Bel je zo, veel liefs

  • 24 December 2005 - 10:41

    Amanda:

    Hé Remus, wat balen dat je ziek bent! 38 graden koorts lijkt me geen pretje! Ik moet vanavond alweer gezellig aan de kerst.. Hoe gaat het eigenlijk met de heimwee? Ik kan me voorstellen dat nu (je ziek bent & hier in NL kerst) wel wat moeilijk kan zijn! Nou, heel erg veel knuffels en zoenen! Beterschap!

  • 24 December 2005 - 10:58

    Druifje:

    druif!!! beter wordt je helemaal beter!!:)

    tot volgend jaar en jij ook fijne feestdagen!

  • 24 December 2005 - 11:58

    Roelof:

    Hey man,

    Blij voor je dat het weer wat beter gaat! Lijkt me geen pretje om op een nat matras te moeten slapen. Avonturen beleef je genoeg zo te lezen.

    Wens je namens mij en Marieke een leuke kerst (wat je ervan meekrijgt dan) en zometeen een waanzinnig Oud en Nieuw, hoop voor je dat je het nieuwe jaar droger begint dan dat je 2005 afsluit.

    Greetz en knuffels van ons.

  • 24 December 2005 - 12:48

    Hieke:

    Hey Rem,

    hoorde al dat je ziek ben. We maakte ons wel een beetje zorgen om je hoor. Vooral Ferdie, hij is een paar jaar ouder geworden in de afgelopen maanden. Fijn om te horen dat het weer beter met je gaat. Ferdie zal je nog wel bellen deze dagen. Heel veel beterschap nog en we denken veel aan je. Fijne kerst en oud & nieuw. Tot snel.

    Liefs en dikke KUS

  • 24 December 2005 - 16:40

    Tom Kwint & Familie:

    Heey remco!
    jij ook een gelukkig kerstfeest he!
    en eum...niet meer ziek worden ;)
    Groetjes Tom, bart, Anneke, en Chris

  • 24 December 2005 - 16:56

    Pieter:

    stanley jonge beterschap vriend! pff.. van rauwe pizza en bullit-marathons heb je geen last en van een bj werken ga je kapot.. da's geen praat he...:P sterkte knul!

  • 24 December 2005 - 23:43

    Sijdude:

    Oi dudio!

    Ik wens je heel veel sterkte. We hebben al een kerst-gerecht achter de kiezen(bij de ma van Hiek, veel eten, veel wijn.......zegt genoeg denk ;-) ) Ik ben inderdaad een paar jaar ouder geworden sinds je weg ben! Je weet hoe ik ben.... Ik heb de Lonely Planet van Cambodja!!!! Al veel in gelezen! Fantastisch land, echt! Ik ben blij als ik je in feb. weer een dikke knuf kan geven dudio!!! Love ya SO much en tot morre(zaterdag,dan bel ik je weer) Knuf en X, Ferdie

  • 25 December 2005 - 00:03

    Liesje:

    Gaat er ook wel is een week voorbij zonder dat iemand iets overkomt;).
    Hee gelukkig gaat het beter.
    Wil je een goede kerst wensen.
    En hou je taai

  • 26 December 2005 - 10:09

    Fleurrr:

    Joow, heel je verhaal gemist joh!!Ik ga dus ff je berichtjes lezen, zodat k weet wat je aan t doen bent. Je ging toch zon brede studie doen? Das t laatste wat k dan gehoord heb.. BisFleur www.flur.waarbenjij.nu

  • 26 December 2005 - 10:28

    Bourtange:

    He remco
    Je wilt het ook helemaal he
    Niet alleen een beetje werken maar gelijk het hele pakket
    Overstromingen zieke collega begeleiden en zelf ziek. wat komt er nog meer eigenlijk
    Hoe gaat het trouwens met de Aidspatienten doe je daar veel mee of is het anders dan je gedacht had
    we denken veel aan je speciaal in deze dagen. Ik zal een mooi stuk vuurwerk afsteken te ere van jou.Maar we hadden je er liever bijgehad.

    Groetjes Herman en Niesje

  • 26 December 2005 - 11:09

    Ilseje:

    heeee lieve remus!
    gelukkig ben je al wat beter! en kijk je een beetje uit met moshen;)
    kus

  • 27 December 2005 - 12:56

    Bisse:

    Liefje! Beter ben je snel beter! Kerst was saai zonder jou! Tot snel! Kusjee!

  • 28 December 2005 - 19:17

    Ma-rry:

    Nog geen weekend en toch al een nieuw bericht: gezellig!!
    Ik hoop dat het ook lukt om snel nieuwe foto's op je site te zetten. Benieuwd of je volgende bericht weer van een eiland komt. Ik bel je snel weer. LIEFS EN KNUFFEL!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

remco
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 33380

Voorgaande reizen:

03 November 2005 - 06 April 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: