en toen was het alweer 2006 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van remco kwint - WaarBenJij.nu en toen was het alweer 2006 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van remco kwint - WaarBenJij.nu

en toen was het alweer 2006

Door: Remco

Blijf op de hoogte en volg remco

04 Januari 2006 | Thailand, Bangkok

De tijd gaat opeens wel verdacht snel zeg nu ik hier in thailand zit.de vorige update is al weer even geleden dus ik zal een kort overzicht geven van wat er zich allemaal heeft afgespeeld....
Afgelopen donderdag ben ik naar de Had Yai business school geweest, hier trad namelijk een bandje op van die gasten die ik in Had Yai (HY) had ontmoet.Dit was allemaal in het kader van kerstfeest etc. Het was een erg grappige ervaring om eens te zien hoe dat er daar allemaal aan toe ging en ze waren erg blij dat ik was komen kijken.Na het optreden kwamen er een paar praatjes van andere studenten over het afgelopen jaar blablabla iedereen kent het wel denk ik.Toen bleek er opeens 1 spreker te ontbreken en liep het schema in de war en king (iemand uit HY)die kwam vragan of ik niet even snel iets wilde vertellen over kerstfeest in nederland.Alle studenten van de school waren ondertussen gaan zitten (zo'n 800) en ze waren dol enthousiast toen ik dus 5 minuten een praatje hield over kerstfeest in nederland.Ik voelde me net Tom Cruise tussen 800 vrouwen want ze bleven maar juichen en klappen en joelen.....heel erg grappig allemaal.Die dag erna ben ik naar Koh Samui vertrokken om daar samen met 3 andere vrijwilligers oud en nieuw te gaan vieren.Dit was een erg relaxte tijd en het oud en nieuw daar was erg bijzonder.Nu ben ik terug in Had Yai voor iets totaal anders.De afgelopen tijd heb ik iets boven mijn budget geleeft dus om dat te compenseren ga ik proberen een baan te zoeken in Had Yai.Ik heb een stel hele leuke thaise mensen ontmoet en heb er alle vertrouwen in dat het erg leuk en leerzaam zal zijn.Ik ga dus nu lekker had yai door wandelen op zoek naar een baantje in de horeca of zoiets dergelijks.
Bij mijn vorige bericht heb ik trouwen veel nieuwe foto's geplaatst gisteren dus veel plezier ermee!

take care en prettig 2006,

Remus

  • 04 Januari 2006 - 07:13

    Bourtange:

    Remco

    Allereerst een heel gelukkig en gezegend 2006
    Je ziet maar weer Ze weten je ook overal voor te gebruiken. Het doet ons een hoop plezier te horen dat het je nog steeds bevalt,en wat dat baantje betreft, dat zal ook wel lukken.De fotot's ga ik thuis op mijn gemak bekijken dit berichtje schrijf ik namelijk op mijn werk.

    Groetjes Herman

  • 04 Januari 2006 - 07:52

    Ilseje:

    hahaa tomcruise tussen de vrouwen, prachtig!

  • 04 Januari 2006 - 09:19

    Tamara:

    Ha die Remco,
    een heel gelukkig 2006!! Erg leuk om die foto's te zien, ik hoop dat je een leuk baantje vindt.
    groetjes

  • 04 Januari 2006 - 09:55

    Arie En Ditty:

    All the best for 2006!!!!
    Heb even door je foto's gebladerd, je wordt er stil van zo mooi als het daar is.En wat een water(overlast).So now you are very famous in Thailand, yes??!! Time sure flies when you're having great fun. Tot de volgende update!

  • 04 Januari 2006 - 10:06

    Druifje:

    DRUIF!! jij wordt nog es beroemd, haha

    jij ook fijn 2006 en ik hoop je weer te zien in 2006! maar geniet nog even daaar, voordat je weer terug bent, maar ja dat hoef ik jou niet te zeggen natuurlijk;)

    Het ga je goed!!

    *onze druivengroet*

  • 04 Januari 2006 - 14:53

    Sijdude:

    Oi dudio!
    Al een baan gevonden?
    Ik heb je nog helemaal geen prettig 2006 gewenst!!(geloof ik) Bij deze!! ;-)
    Dikke mega knuf!! Sijdude
    PS: Druifje, hoe gaat de "druivengroet" dan?

  • 04 Januari 2006 - 15:33

    Bepski:

    Oi Stanley! Tof je gister even gesproken te hebben! En de foto's zijn echt onwijs tof! Zanger van een band! HAHA.. Hoe koel! Ik mail je snel even een wat uitgebreider berichtje, met wat foto's! See Yu! X!

  • 04 Januari 2006 - 17:24

    Lies:

    Heee.
    Een gelukkig 2006.

    Haha fantastisch. Ik had je willen zien toen je daar stond.

    Mag ik je handtekening:D.

    Hee tot snel.
    Kus Lies

  • 04 Januari 2006 - 19:55

    Ma-rry:

    Wow, je weblog is al bijna 6700 keer geopend!!!
    Geweldige manier om van jouw belevenissen op de hoogte te blijven.
    Af en toe bijkletsen is helemaal super!!Love you!

  • 05 Januari 2006 - 14:15

    Bisse:

    Nahh, Tom Cruise is lang niet zo leuk als jij ^^ Ik hoop dat je snel een baantje hebt! Good luck!

    Love you, kusjeee!

  • 05 Januari 2006 - 17:21

    Pier:

    Gillende vrouwen... big spending... heb je nog een plekje? :)

  • 05 Januari 2006 - 21:01

    Daddio:

    Heyyy, ik had een nieuw bericht even gemist. Dus alles wat hier staat, wist ik al. Dus wens ik iedereen een heel goed, mooi, liefdevol en gezond 2006!!! Hug Remus!

  • 06 Januari 2006 - 13:15

    Ferdie:

    Hallo allemaal,

    Ik heb Rem net nog ff aan de tel gehad. Hij is nog steeds on the job-search. Misschien heeft hij een baan als Engels leraar.... Alle rede om SUPER trots op h'm te zijn, want hij redt zich daar prima! ;-) Hij is al aardig vrienden aan 't maken daar, en die heb je nou eenmaal nodig om een baan te krijgen in Hat Yai.
    Dudio!, goodluck!

    Dikke knuf, love ya!
    Sijdude

  • 06 Januari 2006 - 14:06

    Ferdie:

    By the way dude, if you need any help finding a job there, do ask me, m-kay! ;-) Maar ik denk niet dat 't probleem gaat worden. Je hebt voor ergere "vuren" gestaan! W

  • 06 Januari 2006 - 14:12

    Ferdie:

    Weet je nog in Nam!? Toen liepen we met ons kale koppen(haaruitval van de napalm) door verwoeste bossen(door dezelfde naplam) barkend van de lijkengeur met onze zwaargewonde vietcong-buddies op onze rug! ;-) hahahaha Dat waren nog eens tijden! Succes dude!

  • 06 Januari 2006 - 15:39

    Tom Kwint:

    Gelukkig dat het allemaal goed gaat, en dat je het naar je zin hebt!
    gelukkig nieuwjaar, en eum...nog veel plezier daar he...Groetjes Tom Kwint

  • 06 Januari 2006 - 19:46

    Wilma:

    hallo neef. allereerst de allerbeste wensen voor 2006. veel liefde gezondheid en geluk. en geluk met het vinden van een baan. Wij zijn wel benieuwd of je ooit nog in nederland zult wennen. Ziet er allemaal prachtig uit en volgens mij hebben de mensen het daar economisch minder maar zijn ze geestelijk gelukkiger dan wij in het "beschaafde"westen. veel liefs van ons uit zoetermeer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

remco
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 33378

Voorgaande reizen:

03 November 2005 - 06 April 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: