07-01-06 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van remco kwint - WaarBenJij.nu 07-01-06 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van remco kwint - WaarBenJij.nu

07-01-06

Door: Remco

Blijf op de hoogte en volg remco

07 Januari 2006 | Thailand, Bangkok

Om maar even gelijk met de deur in huis te vallen...ik heb nog geen baan gevonden hier in Had Yai.Na het bezoeken van vele kroegen en restaurants ben ik er achter gekomen dat deze tactiek me niet veel verder brengt,als je hier iets wilt bereiken moet je gewoon de juiste mensen kennen, die je dan aan een baan helpen.Deze methode heeft me al een aantal keer dicht bij een baan gebracht en 1 job heb ik zelfs afgewezen.Ik kon in songkla terecht (30km van hier) om te werken als een bodyguard van een oliemagnaat.Voor 1700euro per maand zou ik met pistool op zak en machinegeweer in de hand achter die knakker aan mogen lopen en hem moeten beschermen met mijn leven.Ik ben erg op zoek naar een baan maar om daarvoor eventueel mensen te moeten doodschieten etc. ging me erg ver dus ik heb die man vriendelijk bedankt.Ik heb al heel wat mensen gesproken die engels les geven hier op een school ergens dus waarschijnlijk zal het zoiets gaan worden wat ik ga doen.Vanavond ga ik (eindelijk)iets leuks doen met mijn thaise vrienden hier in HadYai want ik heb weer veel te veel westerlingen gesproken deze week....

Ciao,

Remus

  • 07 Januari 2006 - 10:37

    Hieke:

    Hey Rem,

    hoorde al van ferdie dat je die baan aangeboden hebt gekregen. Ben blij dat je het niet hebt gedaan hoor. Fijn om je even te spreken op msn! Veel plezier nog daar en hoop dat het snel 11 februari is.

    Liefs en Dikke KUS

  • 07 Januari 2006 - 11:18

    Roelof:

    Hey Rem,

    Die laatste foto speciaal voor mij geplaatst??????

    Als bodyguard werken.... Tja het kan raar lopen, dat ze jou daar nou voor wilden hebben... (geintje)
    Ik hoop dat je snel wat vind wat wel wat beter bij je past. Geniet ondertussen maar lekker van alles wat er om je heen gebeurt.
    Wij gaan binnenkort naar Reel Big Fish in de Melkweg, jammer dat je er niet bij kunt zijn, maar zullen een extra biertje op je nemen!

    Aftellen voor Vietnam begonnen, nog maar 6 maanden en 11 dagen....

    Liefs,
    Roelof

  • 07 Januari 2006 - 14:09

    Bourtange:

    1 in de familie met schietgewoontes is genoeg.
    Alhoewel mij kost het geld
    Maar maak je niet te druk om een baan je bent er vooral om te genieten.
    Die baan komt er wel jou kennende

    Herman

  • 07 Januari 2006 - 14:39

    Jaap-Willem:

    Jo Remco!
    het lijkt me wel een leuk gezicht om jou als een soort rambo achter zo'n sjeik aanhobbelt.. maargoed, mensen doodschieten is natuurlijk altijd slecht, dus succes met je zoektocht..!
    Take care!

  • 07 Januari 2006 - 19:30

    Nicky:

    Met netwerken op de merwebolder krijg je hele andere baantjes aangeboden...Als ik jou was zou ik toch gaan voor konten wassen op de klipper ;) Hopelijk vind je snel wat zodat je al je geld weer kan verbrassen in 't prachtige Thailand! Veel plezier en succes liefs Nicky

  • 09 Januari 2006 - 16:15

    Arie En Ditty:

    Klinkt wel leuk, RamboRemco maar wat er aan vast zit is inderdaad niks. Zal je vast wel lukken iets "gewoners" te vinden.Tot...

  • 12 Januari 2006 - 13:51

    Sijdude:

    Oi dudio!

    Vervelend dat je geen baan kan vinden man! Anders ga toch gewoon lekker verder reizen! Naar Chiang Mai ofzow.....

    Tot 12 feb.!!!! ;-)
    Groeten daar(ook aan Maurits ;-) )
    Dikke knuf van je buddy!

  • 14 Januari 2006 - 08:39

    Remco:

    Ik heb even 3 foto's uit de aids tempel erbij gegooid...take care

  • 14 Januari 2006 - 14:08

    Teuni:

    Hoi,
    Nog de beste wensen voor 2006. We zijn al weer twee weken na oud en nieuw, maar toch heel erg gemeend. Leuke verhalen schrijf je trouwens. Bied je zelf aan als schrijver of columnist. Groeten van de andere gezinsleden en van mij natuurlijk.

  • 14 Januari 2006 - 18:36

    Jozien:

    Hoi Remco,

    Een bericht van een enge westerlinge;
    sorry onze computer was weer eens of line......
    wat maak je toch een onvergetelijke dingen mee!
    Dit blijft je je leven lang bij!Geniet nog maar ten volle!
    Wij zijn een weekje naar noord italie geweest, wezen skieen, het was fantastisch!Zoveel sneeuw, en temperaturen tot -25 graden.Nog nooit zo koud gehad
    We zijn met de kruijthoffamily geweest (14 personen)
    Hier alles goed,je moeder heeft hier vanmiddag nog een bakkie gedaan, ze was moe van al het klussen aan Mirjams kamer, maandag ga ik kijken hoe het geworden is.Remco, op de foto's lijkt het of je heel wat kilo's kwijt bent, klopt dat?Misschien is zo'n reis ook wel wat voor mij..............(smile)
    Groetjes en God bless!
    Jozien

  • 18 Januari 2006 - 13:27

    Ma-rry:

    Lieve Rem!!
    Ik ga je morgen weer even bellen, want ik ben benieuwd naar je plannen tot 11 februari. Hoop dat je je een beetje vermaakt. Maak er je eigen expeditie van, want dit is toch wel een unieke periode. Dikke knuffel en veel liefs vanuit de polder. XXXXXXX
    Super dat al ruim 8000 dit weblog bekeken is. Ook ik geniet er iedere keer van en ook van de geplaatste reacties.

  • 18 Januari 2006 - 13:29

    Ma-rry:

    Behoefte aan het stemgeluid van je broer: op www.janmarijnissen.nl is een interview met hem te horen. Even kijken waar je MASTERCLASS kunt vinden. Veel plezier.

  • 19 Januari 2006 - 12:06

    Sijdude:

    Oi dudio!!!

    'T zeer mans om je weer aan de tel te hebben gister, dudio!!! Al is 1,5 uur wel heel erg lang ;-) hahaha. Succes met de treinreis naar Bangkok en veel plezier daar! Please bear in mind, if you need me I'll be there for ya!! Killerknuf van je bud!
    Sijdude

  • 20 Januari 2006 - 15:55

    De Klippers:

    Ha Remco,
    Hier eindelijk weer wat van ons. Allereerst een heel gezond en gelukkig 2006 namens ons allen!!!! We lezen dat het nog steeds goed gaat met je daar, gelukkig! Je maakt ook wel bijzondere dingen mee daar zeg.
    Het gaat hier ook allemaal goed hoor..nog veel plezier daar, doe voorzichtig en tot mails

    Groetjes bewoners en personeel klipper 3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

remco
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 33381

Voorgaande reizen:

03 November 2005 - 06 April 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: